نگرشی نوین به QFD به عنوان ابزاری جهت بهینه سازی فرایند نظام مدیریت کیفیت جامع

نگرشی نوین به QFD به عنوان ابزاری جهت بهینه سازی فرایند نظام مدیریت کیفیت جامع

مقاله مدیریت

بخشی از چکیده:
مشتری و مشتری مداری از جمله مباحث پراهمیت و از موضوعات جالب در ادبیات مدیریت است. امروزه پیشرفت های علوم و فنون و توسعه فناوری های جدید شرایط را برای رقابتی شدن محصولات و خدمات فراهم ساخته است. ….
این مقاله در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد ارائه شده و حاوی ۱۴ صفحه است.

اولین نفر باشید

نظر شما